❤دفترچه ی خاطرات ❤

اتفاق های این چند روز + خبر خوب و بد + نامه ی برای خواهر زادم

1393/11/9 13:10
نویسنده : ❤ مه آ سا ❤
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم من دوباره اومدمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اومدم با چند تا خبر عالی و بد !بوسبوسبوس

اولین چیز اینکه : من معدل کارنامه 20 شدم خیلی خوشحالمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

و حالا یه خبر بد دوستای عزیزم چرا برام کامنت نمیذاریدniniweblog.com

الان با اینکه زمستون هستش باید هوا سرد باشه ساری هوا برعکسه خیلی هوا خوب هستشniniweblog.com

دوست دارم خواهرم و نامزدش زود تر ازدواج کنن و صاحب یه خواهر زاده ی ناز بشمniniweblog.com

و یه نوشته دارم برای خواهرزادمniniweblog.comniniweblog.com

الان دلم میخواد یه خواهرزاده ی کوچولو داشتم و وقتایی که بیکار بودم باهاش بازی میکردم خب اما من خیلی زود صبرم لب ریز میشه اما نه خواهرم هنوز نامزده 2 ساله  فعلا هنوز معلوم  نیس که کی از ازدواج کن من الان دلم میخواد با خواهر زادم حرف بزنم دوست دارم باهاش درد و دل کنم قو دلم میخواد این قدر  و خوشگل باشی!

 

خواهر زاده ی ناز بهترین ها رو برات آرزو دارم خیلی دوستت دارم خیلی آن قدر آرام دوستت خواهم داشت که حتی خودتم متوجه نمیشی

 

و خواهرزاده ی عزیزم امیدوارم چشمای ناز تو این شکلی باشه این رنگی به این خوشگلی آخه نمیدونم چه جوری بگم خاله شدن چه حسی هستش چون تا حالا تجربه نکردم عزیزم یه چیز بگم اگه یه وقتی از آسمون برف بارید و اون برف سیاه بود من دیگه دوستت ندارم عشق خاله اصلا مگه ممکنه برف سیاه بباره منم به خاطر همین گفتم چون هیچ وقت برف سیاه از آسمون نمی باره !

عزیزم آنقدر نوشته هام غمگین ، آنقدر منتظر اومدن تو هستم ، آنقدر سخته  صبر کردن ، اما با تموم این همه مشکلات بازم خــــــــــــــــــیــــــــــــــلی دوستت دارم!'

****

و اینم یه متن از توی کتاب رمان یکی هست که دیگه نیست که من برات به اینگیسی ترجمه کردم و تقدیم به تو خواهرزاده ی عزیزم !

My eyes miss you

My feel love you

My hands need you

My mind calls you

My heart just for you

My life is you

                                                          niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

  I  love you

پسندها (8)

نظرات (16)

مامی دریا
8 بهمن 93 22:10
سلام مه اسا جان ممنونم بهم سر زدی خوش حالم کردی راستی اگه دوست داری با هم تو نی نی گپ بیشتر دوست باشیم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
چشک هزیزم
مامان عسل 
8 بهمن 93 22:43
سلام عزیزم خوبی...ایشالله که خواهرعزیزت زودترعروسی کنه وبعدش هم خدایه نی نی نااااازبهش بده تاتوهم ازانتظاردربیای..خوش به حال اون نی نی که خاله گلی عین شماداره مرسی عزیزم
مامان عسل 
8 بهمن 93 22:45
__$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$
مامان لیدا
9 بهمن 93 0:26
سلام چه دختر با محبتیخوش به حال نی نی که خاله گلی مثل شما قراره گیرش بیاد
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لیدا
9 بهمن 93 2:35
سلام دوست خوبم.آره عزیزم حتما موافقم لینک شدی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان اعظم
9 بهمن 93 8:32
سلام مه اسا جون اول اینکه معدل 20 مبارک باشه آفرین امیدووارم به زودی ابجیت و نامزدش با هم ازدواج کنند و تو صاحب خواهر زاده بشی و براش اینجا بنویی گلم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مبینا
9 بهمن 93 15:53
مه اسا جووووووونم سلاااااااااام خوبی؟خوشی؟سرحالی؟ سلام عزیزم خوبم عزیزم سرحالم شما چی؟
مامان مبینا
9 بهمن 93 15:56
تبریک تبریک تبریک تبریک وبازم تبریک افرین به مه اسا جون زرنگ ودرس خوان که معدلش 20شده ایشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مبینا
9 بهمن 93 15:59
منو مبینا جون هم تو رو خیلی خیلی دوست داریم خاله مهربون . دلم میخواد هر دقیقه به وب خوشگلت سر بزنم وبرات کلی کامنت بزارم اما حیغ که از دست مبینا نمیتونم زیاد پای سیستم بشینم عزیزم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مبینا
9 بهمن 93 16:00
ایشالله زودی خاله بشی من مطمینم تو خاله مهربون ودوست داشتنی میشی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مبینا
9 بهمن 93 16:02
بسیار بسیار تشکر بابت حضور گرمت در وبلاگ مبینا جون خیلی خوشحالمون میکنی خاله مهربون بازم بهمون سر بزن خوشحال میشیم بوووووووووس
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
♥ایدا♥
10 بهمن 93 11:19
سلام عزیزم به منم سر بزن خوش حال میشم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
چشم میام پیشت حتما
مامان عسل 
10 بهمن 93 16:56
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████
مامان اعظم
10 بهمن 93 17:24
متشکرم. شما با افتخار لینک شدی گلم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
پرنیان
20 بهمن 93 0:30
واااای گلم ابجی شما هنوز کوچولو که بنابر گفته های خودت چ رویایی هستی شما ایشالا خواهر زاده دار بشی
Fatemeh
15 اسفند 93 23:35
اول تبریک که معدلتو بیست شدی و دوم اینکه چند خط متن انگیسی آخرت خیلی قشنگ بود
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مــــــرسی عزیزم