❤دفترچه ی خاطرات ❤

سردشدن هوا

1393/11/18 22:31
نویسنده : ❤ مه آ سا ❤
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم niniweblog.com

دوستان گلم چرا برام نظر نمیدید دلم برا نظراتون تنگ شده اما ناراحتم چرا نظر نمیذاریدniniweblog.comniniweblog.com

و اول یه بغل برای تموم دوستای عزیزم niniweblog.comکه همیشه به  یاد آن ها و نی نی های خوشگلشون هستمniniweblog.comniniweblog.com

خیلی هوا سرد شده اما نمیدونم چرا یه برف درست و حسابی امسال اصلا نیومد اما خداروشکر بعد اون هوای گرما 3 روز بالاخره هوا سرد شدو من الان دارم تعجب میکنم چرا هوا زمستون اصلا خنک نبود

 

پسندها (17)

نظرات (28)

پرنیان
18 بهمن 93 23:57
سلووووووم نگران نباش گلم خوشجلم باور کن نت نداشتم عسیسم
مامان لیدا
19 بهمن 93 0:44
نگران نباش عزیزم حتما اول میشی. من و آدرینا جونم واست دعا میکنیم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان عسل 
19 بهمن 93 7:56
سلام مه آسای عزیزم خوبی..ایشالله نتیجه خط همونی بشه که میخوای موفق باشی گلم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مبینا
19 بهمن 93 11:41
مه اسا جان سلام خوفی؟خوشی؟ دوست خوبم منو ببخش بابت تاااااااااااخیرم اخه چند روزی خیلی گرفتار بودم وخونه بابابزرگ مبینا توی روستا بودم بووووووس
مامان مبینا
19 بهمن 93 11:42
وااااااای چی میشد مه اسا جونم توی مسابقه اول میشد چقد من خوشحال میشدم
مامان مبینا
19 بهمن 93 11:43
ایشالله اول میشی عزیزم
مامان آنیسا
19 بهمن 93 18:13
ایشالا اول میشی عزیزم
♥ایدا♥
19 بهمن 93 22:01
ایشالا قبول بشی به کنم سر بزن
پرنیان
20 بهمن 93 0:25
سلام گلم ایشالا که اول میشی خانومی
مامان عطرین
20 بهمن 93 8:44
پست ثابتت خیلی قشنگ بود گفته بودم یک دختر دارم همسن و سال تو دقیقا حال و هوای اونم همیناس که شما گفتی
پرنیان
20 بهمن 93 12:35
سلام مه اسا پست جدید گذاشتم بیا نظر بده
مامی دریا
20 بهمن 93 12:44
ممنون که به من سر زدی وبلاگت خیلی نایسه
نرجس
20 بهمن 93 17:23
سلام ممنون میشم به وبم بیای
پرنیان
20 بهمن 93 18:18
اصلا نگران امتحان خطت نباشم گلم تو بهترینی
پرنیان
20 بهمن 93 18:22
بعدشم ناراحت نباش من که همش به شما سر میزنم خانومی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
باشه
مامان ساناز
20 بهمن 93 19:12
سلام عزيزززززززززززم خيلى خوشگلى شما نى نى من 2ماهشه دكتر هم گفته:به احتمال زياد پسره اگر تمايل داريد ما رو بلينكيد و پيش ما هم بيايد و نظر قشنگ و زيباتونو بگي
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
چشم
مامان کیمیا
21 بهمن 93 1:38
سلام.خوبی عزیزم؟ممنون که به وبم سر زدی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فاطمه
21 بهمن 93 2:54
سلام عزیزم:خوبی راست گفتی ولی سمت ما پارسال برف زیادی بارید فعلا پیش کسی نمیتونیم از این آرزوها بکنیم... خودمون هم بخاطر برف سقف انبار مرکبات آسیب دید وکلی خرج ... ولی یه برف 10سانتی بیاد چند تاگوله برف سمت هم پرت کنیم بد نیست
ابوالفضل مامان
21 بهمن 93 11:28
سلام منم عاشق همه چیزهایی هستم که گفتی من دختر خیلی دوست دارم چون دختر همیششششه واسه پدر و مادر میمونه
مامان مبینا
21 بهمن 93 16:01
مه اسا جان سلااااااام خوببی؟خوشی؟ ایشالله هر جا هستی خوش بگذره گلم بوووووووووس
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مبینا
21 بهمن 93 16:03
شهر ما هم هوا داره کم کم گرم میشه عزیزم بوووووووس
مــــن
21 بهمن 93 22:21
____________$$$$$ ___$$_________$$$ __$$$$_______$$$___$$$$$ _$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ $$$_$$$$___$$$__$$$$____$ $____$$$$_$$$$_$$$ _______$$-$$$$$-$$----$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$ __$$$__$$$$$$$$$$$$________$ _$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$ $___$$$$___$$__$$$$___$$$ ____$$$_____$$___$$$____$$ ____$$______$$$___$$$____$ ____$$_______$$____$$$ ____$________$$$____$$ ____ _________$$$____$ _____________$$$ _____________$$$ ____________ $$$ ____________$$$ ___________$$$ _________$$$$$ ________$$$$$ سلام دوست من - آپ کردم و منتظر توام
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
حتما میام عزیزم
مامان لیدا
22 بهمن 93 1:11
عزیزم چرا نظراتتو تایید نمیکنی؟؟؟؟!!
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
وقت ندارم عزیزم
با خانواده تان در فروشگاه بانوان دیدن فرمائید
22 بهمن 93 13:37
سلام مدیر کوچولو مطالب خوبی در وبلاگت قرار دادی... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو برای شما بگم که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی http://woman.dayanshop.com/ حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
✿آجـــــــــــــی✿
23 بهمن 93 13:15
سلام عسیسم خوفی ؟ ایشاالله می یاد البته بستگی ب شهرتون داره می یاد بیا بهم نظر بده ممنون
مامی حنان(وبلاگ روچک)
25 بهمن 93 1:07
سلام عزیزم.وب خوبی داری.عکسات خیلی قشنگه.فقط تنهاچیزی که توی وبت منو ناراحت کرد پرکشیدن علی ده ساله ست.خیلی سخته داغ عزیز.نمیدونم چی بگم چون خودمم مادرم خدابه مادرش صبربده
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم ببخشید که با دیدن اون پست ناراحت شدید
مامانی
27 بهمن 93 19:02
پست جالبی بود
maman zahra
13 اسفند 93 18:57
منم همش منتظر برف بودم. دیگه باید منتظر بهار باشیم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
بله دیگه...