❤دفترچه ی خاطرات ❤

اتفاق های چند روز اخیر

1393/12/1 4:23
نویسنده : ❤ مه آ سا ❤
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم خوبید؟ کوچولوهای نانازی چطورن؟niniweblog.comniniweblog.com

دلم براتون توی این مدت تنگ شده بود مخصوصا برای نی نی های خوشگلتون که قربونشون بشم niniweblog.comniniweblog.com

خب اگه درسا اجازه بده شاید وقت کنم بیام یکم بنویسم آخه واقعا درسا سخت شده و نمیدونم چیکار کنمniniweblog.com

دلم میخواد زود تر امسال هم تموم شه و 3 ماه تابستون شروع شه و من که تابستون خیلی حال میکنم چون خیلی خوش میگذرهniniweblog.comniniweblog.com

و حالا از بابت چیزی که خیلی خوشحالم اینه که امروز 1 اسفند هستش و یک ماه دیگه عید نوروز هستش و من عاشق عید هستم و مخوصا خیلی فصل بهار رو دوست دارمniniweblog.com

و دیش هم دوباره رفتیم خونه ی آقا محراب و آقا بهراد کوچولو باز هم خیلی خوش گذشت و حالا یه داستان از این دو تا برادر کوچولو

وقتی یه لحظه رفتم توی اتاقشون در حال دعوا کردن با هم بودنniniweblog.com و من سریع جداشون کردم و بعد چند دقیقه دوباره دعواniniweblog.com

و بعد از 1 ساعت قهر بودن من این برادر ها رو در حال آشتی کردن دیدم و خیلی تعجب کردم دهنم باز موندniniweblog.comniniweblog.com

و واقعا خیلی از این کار این تا برادر خوشم اومد و ازشون الگو گرفتم که چه قدر در حق هم برادری کردنniniweblog.com بخدا من که خیلی از این کارشون خوشم اومد

و بعد دیگه رفتیم خونمون niniweblog.com

 

 

پسندها (23)

نظرات (44)

♥ایدا♥
1 اسفند 93 9:40
چه برادر های نازی افرین که دوباره باهم اشتی کردن خیلی کاره خوبیه همه باید ازشون الگو بگیرن حتی حتی بزرگ ترا
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
بله حتی امام رضا (ع) فرموده است : هر کس دو نفر را با هم آشتی دهد جایگاهی در بهشت دارد و منم امیدوارم همه ی کسانی که با هم قهر هستن رو آشتی بدم و از این کار خیلی خوشحال میشم
ایدا
1 اسفند 93 11:15
به منم سربزنید خوش حال میشم اپم
مامانی تبسم
1 اسفند 93 13:44
قدر این دورانت رو بدون امیدوارم سال تحصیلی رو با موفقیت پشت سر بزاری و تابستون پر باری داشته باشی همچنین امیدوارم عید حسابی بهت خوش بگذره و کلی عیدی جمع کنی افرین به این دو برادر که خودشون آشتی کردند
مامان اعظم
1 اسفند 93 15:07
سلام مه آسا خانم. خوبی عزیزم. امیدوارم به سلامتی درسات تموم بشه و از عیدت استفاده کنی مواظب خودت باش گلم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
سلام عزیزم خوبم مرسی خیلی ممنونم
مامان مبینا
1 اسفند 93 16:04
مه اسا سلام ایشالله همیشه ب مهمونی وخوشی عزیزم. چ دختر مهربونی ک دو برادر رو میخواستی اشتی بدی.
مامان مبینا
1 اسفند 93 16:05
بوووووووووس واسه مه اسا جونم
مامانی
1 اسفند 93 16:18
سلام خاله جوون دل منم برای شماتنگ شده بودسال نوهم پیشاپیش مبارررررررررک
مامان فاطمه
2 اسفند 93 0:11
تو بچگی وقتی دعوا میکردیم قهر بودیم تا قیامت .....ولی قیامت چند لحظه بعدش بود ودوباره به بازی مشغول میشدیم انگار نه انگار که قهر بودیم و زودی فراموش میکردیم...
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
چه قدر جالب و زیبا عزیزم
مامی پدرام فینگیل
2 اسفند 93 0:23
سلام مه اسا جون وبلاگ زیبایی داری،همیشه شاد باشید خاله جون اگه میشه به وب پدرام من بیایدو برای تولد یک سالگیش یه یادگاری بزارید ممنون از لطفتون
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما میام برای تولد نی نی نازتون چند تا یادگاری میذارم
مامان
2 اسفند 93 14:44
مه اسا جون به وب من بیا من خاله ی عاطفه هستم.... و دخترم وب داره
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
چشم حتما
حدیث
2 اسفند 93 15:19
ایشالله همیشه خوش باشی وبهت خوش بگذره
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
ممنون
مامان لیدا
2 اسفند 93 21:11
منم عاشق فصل بهارو تابستونم ایشالا که سال خوبی داشته باشی عزیزم و کل بهار و تابستونو در گشت و گذار
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم همین
مامان عطرین
3 اسفند 93 0:19
منم مثل تو عیدو خیلی دوس دارم بخصوص هفت سین درست کردنو و سبزه انداختنو
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
بله منم همین
محمد
3 اسفند 93 9:28
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی فروشگاه اینترنتی تلیپ آغاز شد.[ telip.ir ] تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز
فرزانه
3 اسفند 93 17:07
سلام مامانی خوب و مهربون میتونم کلیپی خوشگل از عکسای کوچولوی نازت درست کنم فقط 10 هزار تومن اگه خواستی یه سر به وبلاگم بزن نمونه کار هم دارم شاید خوشت اومد منتظرتم
نمدو
4 اسفند 93 19:47
سلام مه آسا جووووون ممنون میشم به وبلاگ ما سر بزنید یا لطف کنید لینکمون کنید ما تو وبمون کارا و هنرای دست خودمون رو به نمایش گذاشتیم. اگه لینکمون کنید پشتیبانی بزرگ و لطف کردین بهمون از توجهتون ممنونم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
چشم
سعیده
4 اسفند 93 20:19
لطفا سریع تو پست هاتون کپیش کنید.این اسفند در زندگی شما تکرار نخواهد شد برای اینکه اسفند امسال 4تا شنبه ،4تا یکشنبه ،4تا دوشنبه ،4تا سه شنبه ،4تا چارشنبه،4تا پنجشنبه و 4تا جمعه داره که این اتفاق هر 823سال یکبار اتفاق میفته.این اتفاق به کیف پول معروفه پس این متنو برای حداقل 5نفر یا 5گروه بفرست تا در عرض 4روز پول بیاد دستت .این متن بر اساس افسانه فنگ شو هست که در عرض 11دقیقه پس از خوندن باید فرستاده بشه . قابل توجه دوستانی که کنجکاون میتونن توی اینترنت سرچ کنن😧😶
مامان مبینا
5 اسفند 93 0:07
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس واسه دوست گلم مه اسا جان
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس واسه دست عزیزم مامان مبینا جـــــــــــــــــــــــــــــونم
مامان کیمیا
5 اسفند 93 1:57
انشالله همیشه موفق باشی عزیزم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
ممنونم عزیزم
♥ نیکتا ♥
5 اسفند 93 16:47
خاطره ی جالبی بود عزیزم ممنون که به من سر زدی .
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
♥ایدا♥
5 اسفند 93 16:53
منم خیلی دوست دارم زود تر عید بیاد
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
بله منم همین
♥ایدا♥
5 اسفند 93 16:56
حتما خیلی داداش های شیطونی هستن
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
خیلی خیلی شیطون هستن
فرناز
5 اسفند 93 17:00
مه آسا جان خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم ایشاالله همیشه شاد و پیروز باشی
♥ایدا♥
5 اسفند 93 17:02
خیلی وبت زیباست
♥ایدا♥
5 اسفند 93 17:03
ایشالا همیشه تو درسات موفق باشی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
ممنونم عزیزم
مجله توت فرنگی
5 اسفند 93 17:14
سلام عزیز دلم . خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم . آرزو می کنم در کنار خانواده و عزیزانت سلامت و شاد باشی . و سال 94 سال خوبی برای شما و خانوادت باشه .
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
ممنونم عزیزم
حدیث
6 اسفند 93 0:01
سلام مه اسا جون افرین که اینقد باحوصله خاطرات ششیرینتو مینویسی ایشالله همیشه به گردش ومهمونی منم مثل شما عاشق تابستونم خیلی خوش میگذره ایشالله همیشه خوش وشاد باشی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم همین طور
حدیث
6 اسفند 93 0:17
با اجازه لینکت کردم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
من هم همین طور
مامان مبینا
6 اسفند 93 14:49
مامان وبابا
6 اسفند 93 15:05
ایشالله به همه آرزوهات برسی خاله جوووونم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم همین خاله جــــــــــــــــونم
مادر بزرگ
6 اسفند 93 21:28
سلام عزیزم وب خوبی داری من هم مادر بزر گی هستم 43 ساله وب نوه ام را راه اندازی کردم خوشحال میشم یه سری به ما بزنید
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مــــن
7 اسفند 93 12:26
عالیه
مامان مبینا
7 اسفند 93 15:04
مه اسا خوبی؟مهدیس خوبه؟ از دور میبوسمت عزیزم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم من خوبم مهدیس هم خوبه منم از دور میبوسمت
مامان مهدیس
8 اسفند 93 2:20
روزه خوبی بود اون روز
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
آره عزیزم
مامان مهدیس
8 اسفند 93 2:21
البته این 2تا بچه هم حسابی شیطونن
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
بله
مامان مهدیس
8 اسفند 93 2:22
مامان مهدیس
8 اسفند 93 2:23
دلت میخواد بازم بریم؟؟
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
آره
مامان مهدیس
8 اسفند 93 2:23
خیلی وقته ندیدیمشونا
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
نه بابا یه هفته شد تازه
مامان عسل 
11 اسفند 93 15:03
آفرین به این دوتاداداش
مامان عسل 
11 اسفند 93 15:03
maman zahra
13 اسفند 93 18:55
مه آسا جون وبلاگ قشنگی داری. بسیار زیبا مینویسی
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
ممنون
مادر بزرگ
13 اسفند 93 19:41
سلام مه آسا خانم. خوبی عزیزم. امیدوارم به سلامتی درسات تموم بشه و از عیدت استفاده کنی مواظب خودت باش گلم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم مواظب خودتون و نوه گلتون باشید
مامانی آندیا
21 اسفند 93 2:19
مه سا جون عزیزم آفرین به این ذوقت که با این سن کمت وبلاگ به این قشنگی داری. خیلی هنرمندی آفرین انشالا همیشه موفق باشی عزیزم
❤ مه آ سا ❤
پاسخ
مرسی عزیزم
melika
17 اردیبهشت 94 11:16
خاطرات جالب هستند مه آسا